SALA DE PRENSA

11 May

Manuel Angel Ortiz Chumillas, Nou Vicepresident de la FIRH

El nomenament es va fer en el decurs de l'assemblea de la FIHR, Federació Intercomarcal d’Hostaleria i Restauració celebrada el 7 de maig a Castelldefels.
Manuel Angel Ortiz Chumillas, president del Gremi d'Hostaleria de Castelldefels i el Baix Llobregat, és el nou vicepresident de la FIHR. El nomenament es va fer el passat 7 de maig, en el decurs de l'assemblea de la Federació Intercomarcal d'Hostaleria i Restauració celebrada a l'Escola d'Hostaleria del Gremi de Castelldefels.

Manuel Angel Ortiz Chumillas manifesta sentir-se "molt il·lusionat" amb la nova responsabilitat que ostentarà a la FIHR. La seva tasca principal serà donar suport al president de l'associació empresarial, millorant i optimitzant l'organisme. Reconeix que l'hostaleria passa per "un moment delicat, com el conjunt de l'activitat econòmica com a conseqüència de la crisi". Tot i així es mostra optimista destacant que una de les seves prioritats serà potenciar noves iniciatives i projectes que ajudin a tirar endavant el sector.

"Vull treballar en grup, perquè col·lectivament és com s'aconsegueixen les propostes que ens faran avançar". El flamant vicepresident ha fet una crida als empresaris del sector perquè "ara més que mai treballem junts a l'entorn de la FIHR, refermant les nostres empreses, garantint els llocs de treball i creant riquesa pel nostre país". "No debades", ha afegit, "som una de les seves locomotores econòmiques."

Assumint aquesta condició i la responsabilitat que comporta, ha afegit que l'hostaleria lluita cada dia per tirar endavant però cal que també hi hagi un suport més explícit de les administracions.

Visto 2290 veces Modificado por última vez en Lunes, 06 Noviembre 2017 17:02

logotrans